Followers

Monday, June 20, 2011

Sunyi..Terasing..

 Ihsan Pak Cik Googles

Agaknya apa yg uollss..bygkan bila baca post tittle ni... ;)
Alah..bkn apa..nak kabo.. blog ni bkl tambah sunyi la memandangkan Pn empunya blog nak kena hadir kursus selama 3 hari.. bygkan kalo tak kursus pun tak de post baru...nikan plk berkursus...hmmm...masalah gak kalo buat blog sampai 2-3 ni..tak terkejar nak mengapdet...post baru...alahai...
Apa-apa pun insyaallah akan diupdate lps blk kursus ni... ;)

4 comments:

Azmie said...

gi kursus ke kak...

cer tengok potret walin da siap...

http://azmihamdan.blogspot.com/2011/06/protret-blogger-3-nora.html

[sutera kasih] said...

take care pegi kursus tu kak hehe

NORA said...

ala...Azmie, naper tak leh bkk blog Azmi ni...alahai..dah la tak sabar nak tgk poster Walin tuu....ceciter..apa dah jadi nihh...
:(

NORA said...

sutera kasih...thanks dikk...